קיימות 2 דרכים עיקריות לעשות ויזה למרוקו: ישירות דרך השגרירות ודרך סוכנות נסיעות וקיימת גם אפשרות חדשה מעניינת מאוד.

שני הדרכים הראשונים מאוד מסורבלות, באופציה הראשונה של השגרירות שהיא גם הזולה ביותר תצטרכו לחפש חנייה, לעזוב יום עבודה שלם כדי לשים את הדרכון בשגרירות וגם מראש תצטרכו למלא טופס באנגלית , לצרף כרטיסי טיסה, מלון וכו׳

באופציה השנייה, היא קצת יותר נוחה הסוכן נסיעות ליד ביתכם יעשה את הכל בשבילכם אבל תצטרכו לשלם יותר עדיין הסוכן ירצה שתעשו גם טיסה ומלון דרכו וכו׳

אם ברצונכם להיות חופשיים לגמריי, ללא תלות באף אחד, יש שירות חדש בשם VisaDaba ויזה למרוקו עד הבית שפיתח מערכת טפסים דיגיטלית שיקל את עשיית הויזה, ללא צורך בכרטיס טיסה ומלון, תוך 3 דקות ממלאים אונליין והכל בעברית. הדבר היפה במערכת שיש אפשרות לעשות ויזה למרוקו אקספרס תוך 2 ימי עבודה, כמו כן 3 ימי עבודה כויזה מהירה. קיימות גם ויזות של 5 ימי עבודה ו 10 ימי עבודה. המחירים אמנם יקרים יותר אבל אם תחשבו לעזוב יום שלם של עבודה לסוע לתל אביב למלא וכו׳ יכול לעלות הרבה יותר.

השירות מבטיח 100% קבלת הויזה בזמן, ישנה אפשרות להזמין שליח במערכת שיגיע עד הבית או המשרד לקחת את הדרכונים ויחזיר עם הויזה. כמו כן למי שתגורר רחוק ולא רוצה לשלם הרבה ישנה אפשרות לשלוח בדואר שליחים מהיר את הדרכון.

VisaDaba ויזה למרוקו במיידי

המערכת של VisaDaba מאוד חכמה ותשלח לכם עדכונים באימייל עד שהויזה מוכנה, אם בחרתם בדרך השליחות מיד ייצור אתכם נציג לתיאום אסיפת הדרכון וכמו כן גם בהחזרת הדרכון.

ניתן לעשות במערכת גם ויזה לקבוצות או משפחות ע״י יצירת קבוצה ויצירת טפסים לכל חברי הקבוצה.

בהצלחה ונסיעה טובה למרוקו ! אז כן יש ויזה מהירה למרוקו ! www.visadaba.co.il

You might also enjoy:

Leave A Comment

האימייל לא יוצג באתר.